
Hity sprzedaży
silnik
USZCZELKA GUMOWA WTRYSKU SW-400 (KOPYTKO), FI 20mm, 29,5x15x34mmPL233039.średnica otworu [mm] - 20, wymiary podstawy [mm] - 29,5x15, wysokość [mm] -...
W pierwotnej wersji samochody ciężarowe STAR 200 wyposażone były w 6-cylindrowy rzędowy silnik S359, który z czasem i przy współpracy z austriackim partnerem AVL uległ efektywnej modernizacji. Powstała wersja S359M wysokoprężna wolnossąca (wtrysk bezpośredni) charakteryzowała się korpusem aluminiowym, później żeliwnym (ciężki, ale dużo trwalszy kadłub) oraz osadzonym na 7 łożyskach wałem korbowym, tłokami z aluminium i wewnętrznymi komorami spalania oraz trzema dwucylindrowymi segmentami głowicy. Kolejny projekt modernizacji, tym razem polskich inżynierów, zaowocował silnikiem S359E ze zwiększoną mocą, samoczynnym zapłonem i sprężarkowym turbodoładowaniem, a także szeregiem nowych rozwiązań, które pozwoliły efektywnie wykorzystywać m.in. STARA 1142. Produkcja samochodów ciężarowych ze Starachowic sięgnęła 500 tysięcy sztuk, z czego dość spora ich liczba nadal funkcjonuje u polskich przedsiębiorców. Biorąc to pod uwagę, przygotowaliśmy szeroką gamę produktową umożliwiającą szybką i niedrogą naprawę silników, zwłaszcza od STARA 200. Proponujemy zarówno części oryginalne, jak i zamienniki, również pochodzące z własnej produkcji w zakładzie HERMON (marka GMP lub FIRDS) przeznaczone m.in. do:
- kadłubów,
- układów zasilania,
- układów wydechowych,
- układów smarowania i chłodzenia,
- układów sprzęgłowych,
- układów korbowych i rozrządu,
- układów elektrycznych.
Oprócz wysokiej jakości części zamiennych do silników samochodów ciężarowych STAR, w tym przede wszystkim do modelu o symbolu 200, zapewniamy wsparcie techniczne dostępnych w sklepie internetowym doradców, a także szybką realizację złożonych zapotrzebowań, także w przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego, czy też regenerowanego asortymentu części.
Znakomite, grube, mocne, ładne i tanie. I chyba polskie.